Seeego:P



TJoOohOooo!!

Aaaaa jag vet att jag segar med att skriva:P men nu är jag här igen!

Har varit mycket nu i marsm, har i princip varit i Halmstad i tre veckor det kändes skönt
Nu har mamma och brorsan hittan en lgh där mamma shoppade inrednings saker och
möbler för nästan 20 000!! Men jag är nu glad för hennes skull, hon har hittat vad hon 
ville ha och behövde. Jag träffade mammas nya pojkvän som är jättesnäll och bryr sig
mycket om henne vilket gör mig lycklig! 

Nu är jag i Örebro igen och firat påsk med svärföräldrarna och John som kom på besök
bastat, småfestat, fika och tagit det lungt. 

Kära Ronja och Janne som fyllde år *Grattis!*

Tiden har gått såå fort och nu är det dax att fundera på pluggandet igen där samma tankar
och funderingar från alla åren dyker upp och man blir lika förvirrad varje gång
Massage och arbetsterapeth har varit mitt huvudmål den senaste åren vilket jag kände
ångest för det senaste dagarna... 
Jag har saknat språk och alltid varit intresserad av det och är rädd att jag kommer att ångra
mig i framtiden att jag aldrig läste nåt språk så idag har jag sökt till språkvetarprogrammet
i uppsala på tre år, jag har också sökt till spanska, franska och Japanska som mina 2a, 2e
och 4e handsval. Jag har nu bestämt mig för att läsa språk som finns i Västerås, Linköping,
Uppsala och Falun och hoppas på att jag kommer på nån utav dom.

I Sommar ska jag och Peter åka till Vietnam det ska bli såå jättekul!! Jag längtar!!

Ha det Gött!! 

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, får se om jag får tillbaks min väska ifrån sj, annars så får jag göra som du säger: shoppa loss inför våren ;) jag dyker upp på valborg på dagen och sen åker jag hem troligen 4 maj. I örebro då?

Alltid svårt o veta vad man vill plugga =/ Men du kommer nog på i slutändan vad du vill plugga ska du se ;) Kul med vietnam förresten!

Kram



2009-04-14 @ 23:00:32
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Sabina

Farfar är rolig ;)



Visst, kan vi ta promenaden som vi pratade om :)

Ev slutar jag kl 12 på torsdag och fredag. Gör jag det, kan vi ta en promenad på eftermiddag. Jag hör av mig här på bloggen.



Det här med utbildningen är inte lätt. Satsa på det du vill läsa, det som du är mest intresserad av.

Lycka till! Kram

2009-04-14 @ 23:11:11
Postat av: Ronja

äntligen ett nytt blogginlägg från dig, jag som har kikat in här hur ofta som helst blev nu häpen, haha nädå ;) och du, satsa på det som känns rätt just nu! det kommer nog gå bra ska du se :)



och tack igen för grattiset ;)

2009-04-14 @ 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0