Utan sömn...

Aaah!!!

Halv två på natten och jag sitter kvar uppe! kunde inte sova alls, jag blir tokig!!
Ligger i sängen, vrider och vänder men hur jag än gör så går det inte
och dessutom svettas jag som en gris fast vi har uppet fönster i sovrummet
känner sig som ett jäkla klimakteriekossa i tidig ålder! (Ronja våga inte säga nåt!!)
Jag vet vad du tänker och nej jag är ingen kossa, snorunge:P

Idag satt jag framför datorn från kl 10 till fyra på eftermiddagen för att leta utbildningar
kika lite på bostäder och fundera på hur jag ska göra. Jag har sökt till 9 språkkurser
och en program till hösten så nåt borde jag komma in:) sökte även in på tre sommarkurser
två i Falun och en i växsjö(såklart hoppas jag på falun - Japanska) HoppasHoppas

Peter åker till Turkiet nu på fredag då har jag lgh fri dax att festa loss med en härlig tjejkväll eller nåt:)
Sedan åker jag till Halmstad på söndag eller måndag och stannar typ en vecka härligt:)

*Suck ska väl ta och försöka att sova annars lär jag vakna med mörka ring under ögonen!*

NattiNaaatt

Kommentarer
Postat av: sanna

stackare, hoppas du kan sova inatt!

2009-04-17 @ 22:08:11
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: pééter

vadå tjejkväll medan jag är borta? :P vad ska det betyda

2009-05-01 @ 16:04:15
Postat av: Sabina

Uppdatera din blogg ;)

2009-05-07 @ 10:29:38
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: malin

hej, hur är det med dig ?

2009-05-08 @ 03:00:51
URL: http://kramigaspittfire.blogspot.com
Postat av: Sabina

Egentligen har inte vi gjort så mycket.



synd att det var tråkigt väder den här veckan för jag tänkte på promenaden men kanske vi kunde ta det nästa vecka om det blir fint väder.

2009-05-08 @ 21:42:23
Postat av: Sanna

Tack :D Det är i baronbackarna, så jag kommer tillbaks ;)

Ja klart vi får ta o ses när du kommer hem ifrån falun.

Hörru, jag säger som sabina! uppdatera! Kram



2009-05-09 @ 13:42:22
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

It's time to update! :P

2009-05-11 @ 18:49:47
Postat av: Ronja

Oops mitt namn kom visst inte med :P

2009-05-11 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0