<3

Det har varit en intensiv vecka, packa, städa, springa ärenden
och träffa kompisarna innan man sticker till Thailand:)
Kommer efter det inte vara i Örebro lika ofta, drar sen till Falun
för att plugga Japanska i sommar:)

Har haft svårt att sova det senaste dagarna var typ vaken fram
till tre på nätterna men i natt kunde jag sova MEN vaknade
istället halv fyra på morronen och inte kan sova alls!! därför 
sitter jag här nu 06.30 och bloggar:P ahh lika bra måste vända
på dyngnet endå 6 timmar fram var det hahaha!!! 

Ikväll åker jag!! 22.50 då blir det bajbaj Sverige!!
Kommer att ha datorn med mej så är nog in iallafall varanan
dag och checkar in;) så jag finns på blogg, mejl och bilddagboken

Puss&Kram mina vänner tack för allt!!!

Chao

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas du får det riktigt bra i Thailand! :D Ja, jag tror det går bra med ljusdal i sommar. kram

2009-05-31 @ 11:24:53
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ha en superhärlig resa till thailand nu!!! :D

2009-05-31 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0