Vikken häärlig helg!!:)

Tack alla mina kära vänner som gjortmin helg bra effter måndagen!!
Helt underbart!

Fredag:
träffade Tezz&Janne vi såg på Hälls och fikade i en och en halv timme sedan beslöv vi oss för att sticka hem till oss för de ville prova vattenpipa som Peter hade köpt när han var i Turkiet för en månad sen. Det var jättemysigt stackars Tezz som fick hosta ett par gång men hon blev bättre och bättre på det:) Sedan skulle de gå och se på Star Trek vi dissade filmen så vi var hemma och tog det lungt. När filmen var slut kom Tezz&Janne tillbaka och fortsatte där vi slutade:D Helmysigt satt säkert ute i minnst två timmar sen blev det alfapet i köket med gott vin och gott sällskap:) Jag förlorade självklar och Tezz hade inge tålamod som vanligt *Mohaha*



Lärdag:
Okej jag var skiitrött denna morron efter en sen kväll men Icke sa nicke man ska på möte denne morron nu när man är med i DBU's styrelse Kl 10-16 gick bra på förmiddagen men efter lunch var jag så trött och utmattad full med info&datum jag ville bara hem!! Men det var trevligt iaf att träffa alla och jag hade roligt iallafall men skulle nog vilja sova lite längre:D *hehe*
Då blir det grillning på kvällen med älsklingen. Sabina Emil och Romja kul vi hade!! 
Var såååå hungrig när jag kom hem men fick vänta typ en timme innan jag fick nåt. Grilla nere vid gården mysigtmysigt sedan blev det en våning upp till ballkongen hemma hos oss med ännu mer vattenpipa satt säker i mer än två - tre timmar och smårökte och snackade, hade sååå roligt!! 
Eurovision song kontest började och GRATTIS Norge!! Lite go efterrätt och seåg på täblingen men för lilla mej blev det för mycke vattenpipa att jag mådde så dåligt i slutet av kvällen!!
*Sorry att jag inte kunde säga Hej då!!*


Söndag:
Vaknade fyra på morron och hade världens Huvudvärk och var tvungen att ta huvudvärkstablett. Vaknade 10.45 och direkt kom jag på ahh!! jag ska träffa Sarah om en kvart!!! var tvungen och smsa henne men tydligen hade hon oxå vaknat nyss så det ordnade sej vi skulle se en timme senare..
Det blev sushie såklart har nog ätit där typ fyra gånger på två veckor *yummieee* Såsåå trevligt att träffa henne det var typ hundra år sen sist:P Fivk följa med henne hem för att se hur hon bor sedan skulle jag träffa Peter och dax för bio!!

Änglar&Demoner var jättebra men måste se den en gång till för att förstå den men den var lättare att förstå denna än förra DaVinciKoden så rekommenderar den bra:)

Tack för en underbar helg!!!

Fler bilder från hrlgen kommer strax på på NaOoo.bilddagboken.se
PussiMussie mina Kära!!!!!  
   

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som ni hade jättekul i helgen :D

Fuskapor, ska leta på min vattenpiga i förrådet, veeeet att jag har den någonstans! mutter



Änglar&demoner vill jag också se, fast putte vill inte se den, så vett sjutton vem jag ska se den med :P

KRAM!

2009-05-20 @ 22:24:49
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hade supertrevligt med er gänget i lördags! :)

Det här måste vi göra om :)



KRAM

2009-05-21 @ 09:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0